קידום אתרים לרופאים ומטפלים

קידום אתרים לרופאים ומטפלים נחשבת היום לאחת האסטרטגיות הטובות ביותר לשיווק ופרסום העסק שלנו. אם יש לך אתר תדמיתי, עמוד בפייסבוק או אפילו דף נחיתה, גם אתה יכול לבצע קידום אתרים לרופא ומטפלים. מדובר בתהליך המביא איתו חשיפה גבוהה ומאפשר לשדרג את התנועה לאתר מה שכמובן מעלה את ההכנסות של המרפאה או הקליניקה שלנו לטווח הארוך.

קידום אתרים לרופאים ומטפלים – איך זה עובד?

  1. קהל יעד- מיהו קהל היעד שלך? חשוב מאוד באופן כללי ובאופן ספציפי שמדברים על תחום הרפואה והטיפול למקד כמה שיותר את קהל היעד משום שהתחרות בתחום זה גדולה במיוחד. לכן, חשוב לשאול את עצמנו במי אנחנו מטפלים? באנשים הסובלים מעצירות? באנשים הסובלים מבעיות שינה? חרדות? אנשים שזקוקים לטיפול רגשי או אולי ילדים במסגרת פנימיה עם בעיות התנהגות? נשים אחרי לידה הנמצאות בחוסר איזון הורמונלי? נשים עם בעיות פוריות או אולי גברים הסובלים מערמונית מוגדלת? אולי שילוב של כמה בעיות ?ככל שקהל היעד שלנו יהיה יותר ממוקד, ככה הקידום שלנו יהיה יעיל יותר.
  2. סוג הטיפול – איך את/ה נוהג לטפל? האם טיפול במגע? באמצעות תמציות טבעיות? על בסיס רפואה אלטרנטיבית או רפואה מסורתית?
  3. פלטפורמות – יש שתי דרכים עיקריות לקדם אתרים לרופאים ומטפלים. האחת – קידום אורגני שהן בעצם תוצאות החיפוש הטבעיות בגוגל. השניה – קידום ממומן – פרסום ממוקד המבוסס על ביטויים ספציפיים. חשוב לקחת בחשבון גם פיצ'רים כמו גוגל לעסק שלי, למשל.
  4. מחקר מילות מפתח – בדיקה של ביטויים קצרים וארוכים אותם הגולשים מחפשים בגוגל במטרה לדעת מה אנחנו רוצים לקדם.
  5. חקר מתחרים – מה המתחרים שלנו עושים, מה עובד להם ומה פחות?
  6. אסטרטגיית קידום – בניית תכנית עבודה בה אנו קובעים איך תהליך הקידום יתבצע, איזה תכנים נפרסם באתר שלנו ובאתרים חיצוניים, אילו ביטויים אנחנו רוצים לקדם, מה יש לשנות ולשדרג באתר שלנו ועוד.

 

הנקראים ביותר
שיווק דיגיטלי לסטארטאפ

בכל שנה נסגרים עשרות, לפעמים מאות סטארטאפים, רק כאן בישראל. למעשה, רק חברה אחת מתוך כמה מאות חברות, באמת מצליחה, עומדת בכל

פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?