שיווק הוא מרכיב עיקרי במכירות, ולמרות שרוב העסקים מפיקים תועלת מנוכחות חזקה בתקשורת, כשזה מגיע לנדל"ן, לא ניתן להמעיט בערכו של שיווק תקשורתי. האמת היא שבשנים האחרונות התקשורת הפכה להיות חיונית עוד יותר בקנייה ומכירה של נכסים. אחת לכמה ימים כולנו נחשפים למידע בנוגע לירידות ועליות במכירות בנכסים בכל רחבי הארץ. במקביל מתפרסמות כתבות על מכרזים שיוצאים בתחום הנדל“ן, פרוייקטים של עשרות אלפי יחידות דיור שמקבלים אישור לבניה, שלא לדבר על שכונות שלמות שמפונות לצורכי הקמת פינוי בינוי ותמ“א מסוגים שונים. בדומה לכל ענף אחר, הצמיחה הפנומנלית של התקשורת שינתה את האופן שבו תעשיית הנדל"ן מתפקדת. סוכני נדל"ן החלו להשתמש בתקשורת בכל שלב בשיווק נדל"ן, בין אם למטרת יצירת לידים, מכירות או בניית מותג אדריכלות. אז כיצד משפיעה התקשורת על שוק הנדל"ן?
חיבור התקשורת בין שוק הנדל"ן לבין הלקוחות
התנהלות זו מאפשרת למתווכים לפתח את הארגונים שלהם ולהתחבר באופן מידי ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. גם בעלי מקצוע מרוויחים מכל הנושא כמו אלה העוסקים ב- אדריכלות בית פרטי או פרויקטים מסחריים, קבלנים, יזמים וכדומה. יתרה מכך, רוב רוכשי הדירות מקשיבים היום לאמצעי התקשורת כשהם מחפשים את בית החלומות שלהם. כך שבין אם אתם בוחנים אפשרויות לקנות או למכור נכסים, או מחפשים נכס להשכרה, הנה הסיבה שהתקשורת ושיווק נדל"ן הם כל כך חזקים, ואיך להשתמש בהם לטובתכם.
מכירת נכסים בהשפעת התקשורת על שוק הנדל"ן
בעלי בתים שמעוניינים למכור נכסים, צריכים לנצל את השפעת התקשורת על שוק הנדל"ן וליצור מסעות פרסום שיווקיים כוללים על מנת לוודא שהם לוכדים את תשומת לב הרוכשים הפוטנציאליים.
קמפיין שיווק מתוחכם משתמש במיקוד חכם לקהל כדי למשוך יותר קונים וברוב המקרים מתפרש על פני מספר ערוצים, כדי לוודא טווח הגעה רחב.
סוכני מכירות
סוכני מכירות נדל"ן עוקבים אחר פרסומי התקשורת כדי לאתר נכסים להשקעה בעלויות משתלמות. בהתאם לפרסומי התקשורת, הם מתחברים עם קונים פוטנציאליים ומתקשרים איתם כדי להציע להם את הנכסים שהם מחפשים.
לבעלי נכסים שמוכרים את הנכסים שלהם, חשוב לעבוד עם סוכן שמתמצא בתקשורת ויודע לנצל היטב את כל הערוצים הנכונים. התקשורת מציגה קהל קונים פוטנציאליים באזורים פרטניים, כך שיותר ויותר אנשים נחשפים לנכסים דרך ערוצי התקשורת השונים. סוכן שאינו לוקח בחשבון את ההמלצות שמתפרסמות בתקשורת, עלול להפסיד את הקונים האלו.
איתור סוכן נדל"ן מתאים
בחיפוש אחר סוכן מכירות נדל"ן, יש לוודא גם הקפדה על קריאת הביקורות שמתפרסמות עליו, כדי להבין עד כמה הוא אינטראקטיבי במענה לשאלות הלקוחות.
יש לבחון את האופן בו הוא מציג את הנכסים באמצעי התקשורת, כדי לקבל מושג טוב לגבי האופן שבו הוא יקדם את הנכס שלכם.
קניית נכסים
כלים קלאסיים לאיתור נכסים מתמקדים בתכנים מעוררי השראה שמתפרסים על פני אזורים גיאוגרפיים רחבים. המשמעות היא שהסבירות שהתוכן המוצג באמצעי התקשורת יתאים לכם היא נמוכה; וכתוצאה מכך תצטרכו להשקיע זמן רב יותר בחיפוש אחר הנכסים שבאמת מתאימים לכם.
כדי לברר עדכוני שוק או לאתר נכסים במיקומים מועדפים, יש לעוקב אחר סוכני נדל"ן או משרדי נדל"ן כפי שהם מתפרסמים באמצעי התקשורת, במיוחד אלה שמתמחים בסוג הנכסים שאתם מחפשים.
תהיה לכם גישה ראשונה לרישומי נכסים, לאיתור הזדמנויות משתלמות, כמו גם יכולת לחוות ממקור ראשון מדריך מקומי לאזור ולאורח החיים שהוא מציע.
לסיכום, כששואלים את השאלה כיצד משפיעה התקשורת על שוק הנדל"ן? אין ספק כי יש קשר ישיר בין פרסומי התקשורת, אקטים הקשורים לשיווק והשינויים במכירות בתחום הנדל“ן.