שיווק יזמים באינטרנט הוא הדרך לפרוץ

כידוע, יש קשר ישיר בין אינטרנט, סטארט-אפים ושיווק. אם עד לפני כמה שנים היינו משווקים את המוצרים והשירותים שלנו בשלטי חוצות, בטלוויזיה, בג‘ינגלים ברדיו ובעיתונות הכתובה, היום – 90% מהפרסומות, המסרים השיווקים והרעיונות החדשניים מגיעים אלינו אונליין. לכן, שיווק יזמים באינטרנט הוא MUST. אם גם אתם נמצאים בתהליך התהוות של רעיון חדש, יש לכם מוצר, מיזם, עמותה, חברה או כל דבר אחר שהוא חדשני ושונה ממה שכולם ראו, מסוג הדברים שהולכים לשנות את החיים שלנו כאן ולא משנה באיזה תחום, כנראה שאתם צריכים לשווק את זה אונליין.

שלבי שיווק יזמים באינטרנט

באיזה שלב המיזם שלכם נמצא?

יש הבדל בין רעיון שאנחנו רוצים לבדוק אותו או להשוות אותו לשוק לבין משהו שהוא כבר קיים, נמצא פיזית ואנחנו רק רוצים למכור. יש פלטפורמות שיותר מתאימות למיזמים הנמצאים בתחילת הדרך, למשל – לצורך גיוס הון של משקיעים, לעומת מיזמים שכבר פרצו את המחסום הראשוני וכבר ממש צריך רק למכור אותם.
שיווק סטארט-אפים יכול להיעשות במגוון דרכים: שיווק כתבות ממונות באתרי תוכן, שיווק מוצר על בסיס פלטפורמות קיימות של חנויות אי-קומרס, הקמת חנות חדשה, שיווק ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב, גוגל פלוס, לינקדין ואינסטגרם, שיווק בשטחי פרסום דיגיטליים ופרסום באפליקציות.
ניתן גם לשווק באמצעות השיטות הקלאסיות והפופולאריות ביותר על בסיס הפלטפורמה של מנוע החיפוש המתקדם בעולם והוא גוגל – האחת נקראית קידום אורגני והשניה קידום ממומן. כלומר – אנו מפרסמים את המיזם שלנו בהתאם לביטויי מפתח שקשורים אליו וגם כאלה שהגולשים מחפשים.

שיווק יזמים באינטרנט

מי הקהל שלכם איפה הוא נמצא ומה התקציב שלכם?

ברשת האינטרנט, כלי הטרגוט הם סופר מתקדמים כיום. לכן, ברגע שכבר ביצענו מחקר שוק, הבנו מי הקהל שלנו, מה הוא אוהב, מה הוא הוא שונא, מה הוא מעדיף, מה התחביבים שלו, מה הוא מרגיש, איפה הוא גר ומידע נוסף שקשור למיזם שלנו – די בקלות אפשר גם להבין איפה אנחנו צריכים לשווק את המיזם הזה. דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא תקציב. שיווק בדיגיטל יכול לנוע בין כמה עשרות שקלים ביום לכמה אלפים. זה, כמובן, קריטריון שכדאי להתחשב בו. כדאי מאוד להיעזר בשירותיו של יועץ קידום אתרים, אשר ודאי ייתן לכם רעיונות רלוונטיים.

מה היתרונות בשיווק זה?

  • חשיפה גדולה לכמות גדולה של אנשים
  • פרסום ממוקד קהל יעד
  • בידול ומיתוג בהשוואה למתחרים
  • מגוון של פלטפורמות
  • מעקב אחר התוצאות ובקרה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הנקראים ביותר
פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?