עיצוב לוגו לעסק לשיווק וקידום באינטרנט

עיצוב לוגו לעסק

אם אתם נמצאים בעיצומו של תהליך המיתוג לעסק שלכם וקידומו ברשת האינטרנט, ודאי שאתם מבינים את החשיבות של עיצוב לוגו לעסק על ידי סטודיו לעיצוב גרפי, ואולי אתם אף מדמיינים איך הייתם רוצים שהלוגו שלכם ייראה. לעיצוב הלוגו השפעה אדירה בכל מה שקשור לתהליך המיתוג, והוא מהווה חלק בלתי נפרד מהאסטרגיה השיווקית שלכם, בדיוק כמו קידום אתרים בגוגל וסיוע של חברות קידום אתרים כגון סקוטי ואחרות. למעשה, הלוגו הוא הפרזנטור של העסק שלכם וחשוב מאוד לדייק אותו. אז איך עושים את זה נכון?

 

הקריטריונים החשובים בתהליך עיצוב לוגו לעסק

אז יש כמה קריטריונים חשובים בהתייחסות לעיצוב הלוגו לעסק. הראשון הוא הצבע. לכל צבע יש תפקיד שונה בהעברת המסרים. לכן, חשוב שהצבעים שאתם בוחרים הם לא רק צבעים שאתם אוהבים, אלא צבעים שמתאימים לעיצוב ולערכים שעומדים מאחורי העסק שלכם.

משמעות הצבעים בעיצוב לוגו

למשל, לצבע האדום יש קשר ישיר לכוח, תשוקה, אהבה, שמחה, לכן הצבע האדום יתאים לעסקים שחשוב להם להפגין עוצמה ונוכחות. לעומת זאת ירוק, מתאים לעסקים הקשורים לטבע, שלסביבה ולהתייחסות אליה יש חשיבות. מדובר בצבע מאוזן ולכן חשוב שהערכים שמייצגים אתכם ישדרו על אותו גל. שימו לב שלכל צבע יש כמה גוונים ולכן גם כאן חשוב לדייק. ניתן כמובן לשלב כמה צבעים.

צורת הלוגו

הצורה של הלוגו משקפת לגמרי את המשמעות של המוצר או השירות שאתם מספקים. אם למשל נתייחס לשתי צורות עיקריות – עיגול או ריבוע, והייתם צריכים לבחור אחת מהם לעסק שלכם. ברור לכל אחד ואחת מכם מהי הצורה שהייתם בוחרים, לא? זה בדיוק הרעיון. אם בחרתם עיגול, ככל הנראה שלעסק שלכם יש אינטרקציה עם אנשים, שהוא גמיש בשירותים שהוא מעניק ואולי אפילו מפנק את הלקוחות שלו. לעומת זאת, אם בחרתם ריבוע, כנראה שהעסק שלכם מאוד מדויק, יש לו נוכחות והוא פועל לפי חוקים וכללים ברורים. אין לבחירה זו יתרונות או חסרונות אחת על פני השניה, מדובר בבחירה שבאה לפשט ולהציג אתכם בצורה שקופה, כפי שאתם. ניתן כמובן לשלב קווים וצורות שונים, רק חשוב שתהיה התאמה. ישנה חשיבות רבה גם לבחירת הפונט.

 

כל מעצב גרפי יאמר לכם, שאחד הדגשים הכי חשובים בתהליך עיצוב לוגו לעסק הוא שהלוגו שאתם מעצבים, מתאים לכל גודל שכן הוא ילווה אתכם לאורך כל תהליך מיתוג לעסקים: הוא יופיע בכרטיסי הביקור שתחלקו באירועים עסקיים או כאשר תתקלו באנשים שמביעים בשירות שלכם עניין, באתר האינטרנט שלכם, בניוזלטרים, ברול אפים, פליירים, שלטי חוצות או בכל אמצעי שיווק אחר שתעצבו בין אם דיגיטלי ובין אם מודפס.

 

חשוב – לפני שאתם מאשרים את הגודל של הלוגו, בדקו איך הוא נראה בגודל של שני סנטמיטרים ושאלו האם הוא קריא, האם הוא ברור והאם הוא עדין מייצג את מה שרציתם גם בגודל קטן.

 

הטיפ שלנו: אם אתם מעוניינים בלוגו מקצועי, היעזרו רק בחברה המתמחה בעיצוב לוגואים וכן מיתוג לעסקים!

הנקראים ביותר
שיווק דיגיטלי לסטארטאפ

בכל שנה נסגרים עשרות, לפעמים מאות סטארטאפים, רק כאן בישראל. למעשה, רק חברה אחת מתוך כמה מאות חברות, באמת מצליחה, עומדת בכל

פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?