שיטות מחקר מילים בקידום אורגני

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מחקר מילים יעיל בקידום אורגני

מחקר מילים הוא בעצם אבן היסוד שלנו בכל מה שקשור לתהליך קידום בגוגל, בין אם מדובר בקידום אורגני ובין אם בקידום ממומן או קמפיין אדוורדס של גוגל.
כאשר אנו מתחילים בתהליך של קידום, מחקר מילים הוא השלב הראשון שעלינו לעשות.
בלי זה אי אפשר להתקדם. יש היום מספר כלים יעילים שיכולים לסייע לנו להבין אילו מילות מפתח אנחנו צריכים לקדם בהתאם לתחום עיסוק האתר שלנו.

 

מחקר מילים בעזרת מתכנן מילות המפתח של אדוורדס

כלי מעולה שיכול לעזור לנו נקרא Google Ads. בשלב הראשון עלינו לפתוח חשבון.
לאחר שנכנסנו לחשבון שלנו או לאחד החשבונות הקיימים אנחנו צריכים להיכנס לקטגוריה המכונה Keyword Planner.

נבחר כעת באופציה הנקראית Find new keywords ומה שאנחנו רוצים לבדוק זה אילו ביטויים כדאי לנו לקדם עבור מונח, ביטוי או מילה שקשורה לתחום שלנו.
לדוגמא אם התחום שלנו הוא קידום אתרים, אז זה המונח שנרצה לבדוק.
לאחר מכן המערכת תראה לנו מה הערך עבור הביטוי שהכנסנו, כלומר את מספר הביטויים הממוצע בחודש עבור אותו ביטוי.
במקביל המערכת תראה לנו את רמת התחרות על אותו ביטוי.
זה רק כלי אחד מתוך כמה כלים שיש לנו.

מדוע מחקר מילים כל כך חשוב?

מחקר מילות מפתח קריטי לתהליך הקידום ממש כמו אופטימיזציה לאתר או מבנה אתר.
זאת משום שאם נקדם את האתר שלנו על ביטויים שאינם רלוונטיים, ביטויים תחרותיים מדי או יקרים מדי, לא נגיע לשום תוצאות.
לכן, חשוב לבצע מחקר מעמיק וממנו לבחור את הביטויים שהכי מתאימים לקמפיין שלנו.

 

איך יודעים מה לבחור?

אחרי שערכנו מחקר מילים אנחנו צריכים להבין מה בדיוק הגולשים שלנו מחפשים ובאיזו דרך אנחנו יכולים לספק להם את התוצאות הכי טובות לחיפושים הללו, גם כשאנו עושים פרסום בגוגל וגם לטובת הקידום האורגני.
הרעיון הוא לגוון כמה שאפשר במילות המפתח ולשלב ביטויים של יחיד ורבים.
לעשות שימוש בביטויים דומים או כאלה שמזכירים אחד את השני. כמו כן, לשלב גם אנגלית בביטויים שלנו (אנגלית שכתובה בעברית למשל המילה גוגל אדוורדס).

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

מקדם אתרים – תחומי אחריות

מה תפקידו של מקדם אתרים? אז בניתם אתר והפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהזירה העסקית הדיגיטלית. כעת אתם מתלבטים האם לבחור מקדם

פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?