קידום בגוגל – עד המקום הראשון

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

קידום בגוגל – אם אתם לא שם…

אחד הנושאים החשובים בעולם הדיגיטל הוא כל מה שקשור לנושא פרסום בגוגל, או קידום בגוגל – אופטימיזציה למנועי חיפוש. המשמעות של קידום בגוגל בפועל היא שדרך מגוון של פעולות וטכניקות אנחנו מנסים להביא את אתר האינטרנט שלנו לקדמת הבמה בחיפושים.

כלומר, בכל פעם שגולש מחפש ביטוי שקשור לעולם התוכן שלנו, נחפש ונרצה להיות בתוצאות הטובות ביותר.

 

לדוגמא. נניח שיש לנו עסק למכירת מזון וציוד לחיות מחמד בתל אביב.
המטרה שלנו היא שכל גולש שמחפש מוצר מזון או אביזר שקשור למלאי שלנו ונמכר באספקה דרך החנות הוירטואלית שלנו ויחפש זאת בתל אביב, יגיע אל האתר שלנו בתוצאות החיפוש וכך יבצע את הרכישה שלו דרכנו.

איך עושים קידום בגוגל?

ובכן, יש מגוון רחב של מיומנויות ושיטות לגרום לאתר שלנו להופיע במקומות הראשונים ולהוביל להגדלת המכירה.
חשוב להבין שיש הבדל בין קידום ממומן שזה בעצם קמפיין פרסומי בגוגל (המודעות הראשונות בתוצאות חיפוש), לבין קידום אורגני. קידום אורגני הוא בעצם תהליך הלוקח זמן ודורש סבלנות, כאן אין צורך לשלם לגוגל עבור ההקלקות או החיפוש.

הקידום מתאים למי שיש אתר אינטרנט ודרך הקידום לייצר טראפיק איכותי.

 

יש מגוון של פעולות שנדרשות מאיתנו כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו בצורה אורגנית כמו למשל להשקיע בתוכן איכותי.
לבנות קישורים חיצוניים ופנימיים לאתר שלנו במטרה לחזק אותו.
לבצע קישורים לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם.
להשקיע ולשפר את חווית המשתמש באתר שלנו וזה כמובן רק חלק קטן מהרשימה.

 

איך עושים את זה?

ובכן, מדובר בתורה שלמה. לגוגל יש מגוון של חוקים על פיהם ניתן לקדם את האתר שלנו.
ההמלצה שלנו היא להיעזר במישהו שהוא מקדם אתרים מקצועי שיקח את המושכות לידיים בכל מה שקשור לתפעול, קידום ותחזוקת האתר שלכם כדי שתוכלו תוך תקופה קצרה לראות שינוי ולקבל עוד ועוד פניות מלקוחות רלוונטיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

מקדם אתרים – תחומי אחריות

מה תפקידו של מקדם אתרים? אז בניתם אתר והפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהזירה העסקית הדיגיטלית. כעת אתם מתלבטים האם לבחור מקדם

פרסום כתבה באתר

מומחה שיווק דיגיטלי?
דברו איתנו