איך משווקים עסקי בניה באינטרנט?

קבלנים, יזמים ובעלי מקצוע רבים הבינו בשנים האחרונות את הפוטנציאל האדיר שקיים בשיווק העסק שלהם באינטרנט. כמות הגולשים שמחפשים שירותים ומוצרים ברשת עולה כל יום ולכן אם מתכננים אסטרטגיה שיווקית חכמה בהתאם לתקציב העומד ברשותנו, סוג העסק, קהל היעד, המטרות והשירותים שהעסק מספק ניתן להקפיץ את אחוז המכירות תוך מספר שבועות בלבד. הנה כמה דרכים בהן ניתן לעשות היום שיווק עסקי בניה באינטרנט ושיקום מבנים כגון התקנת קיר מסך זכוכית, איטום קירות, חיפוי חיצוני, ועוד.

שיווק בניה ושיקום מבנים באינטרנט – דרכים עיקריות

  1. קידום אורגני – כל מה שצריך לעשות הוא להקים אתר תדמיתי ייצוגי ואיכותי עם תוכן תוך הקפדה על כל כללי הבניה והקידום, לבצע מחקר מילות מפתח שאנו רוצים לקדם כמו למשל ”חברת בניה בתל אביב“, ”שיפוצים בדרום“ או ”קבלן רשום בצפון“ ולקדם את אותם ביטויים באמצעות תוכן וקישורים חיצוניים.
  2. קידום ממומן – ניתן להקים פרויקטים בגוגל על בסיס ביטויי מפתח שאנו רוצים לקדם. התשלום הוא לגוגל וגם למקים הקמפיין, אלא אם כן אנו מקימים את הקמפיין בעצמנו. ככל שהחשיפה שאנו רוצים להשיג גבוהה יותר מבחינת מיקום הביטוי בדף החיפוש, כך המחיר של הקמפיין עולה.
  3. שיווק העסק ברשתות חברתיות – ניתן להציג בעמוד העסקי בפייסבוק ובפרופילים שאנו מקימים באינסטגרם וביוטיוב מגוון של תכנים, תמונות, פוסטים וסרטוני וידיאו שיגדילו את רמת החשיפה. גם כאן תהליכי השיווק מתחלקים לקידום אורגני – אותם תכנים שאנו מעלים בעצמנו לבין קידום ממומן ברשתות חברתיות שעובד על בסיס מערכת טרגוט שיודעת לכוון את הקמפיין בהתאם לקהלי היעד אליהם אנו רוצים לפנות.

איך אדע באילו פלטפורמות לשווק את העסק שלי?

הדרך הכי טובה לבחור את הפלטפורמות שדרכן אנו רוצים לשווק את העסק שלנו היא באמצעות חשיבה על קהל היעד. אמנם אנחנו רוצים שכמה שיותר אנשים ייחשפו לשיווק העסקי שלנו, אבל חשוב שאלו יהיו אנשים רלוונטיים. גם בתהליך מיתוג לעסקים יש לחשוב תמיד על קהל היעד ועל מה יחבר אותו למותג.

הנקראים ביותר
שיווק דיגיטלי לסטארטאפ

בכל שנה נסגרים עשרות, לפעמים מאות סטארטאפים, רק כאן בישראל. למעשה, רק חברה אחת מתוך כמה מאות חברות, באמת מצליחה, עומדת בכל

פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?