פרסום בית למכירה – מה חשוב לדעת בנושא?!

בעלי בתים שמתכננים להתחיל בתהליך פרסום בית למכירה, צריכים לבסס את הפרסום על המקום בו הקונים נמצאים. מכל השיטות שבהן רוכשים מחפשים בתים, חיפוש מקוון הוא השיטה הפופולרית ביותר. למעשה, מאז רשת האינטרנט החלה לפרוץ את הגבולות של עצמה, רוב בעלי הנכסים בוחרים לפרסם את הנכסים שלהם באתרים בהם ניתן למכור או להשכיר נכסים, בקבוצות רלוונטיות בפייסבוק, באתרים של מתווכים וכדומה.

מי לוקח חלק בתהליך?

יש לא מעט בעלי מקצוע שלוקחים חלק בתהליך של מכירה או קניה של נכס כמו למשל מתווך שעובד באזור הרלוונטי, עורך דין נדל“ן, שמאי מקרקעין וגם במקרים מסוימים – יועץ משכנתאות. הנה כמה טיפים שיסייכו לכם למכור את ביתכם במחיר הטוב ביותר שניתן להשיג בהתאם לשווי השוק וערך הבית, וכמה שיטות נהדרות לשיווק הבית והגעה לקהל הרוכשים המתאים.

השלמת השיפורים הנדרשים בבית

מומלץ לבחון את פרסום הבית מנקודת מבט של קונים. יש לתת את הדעת על הצורך לבצע שיפוצים כדי להפוך את הבית למושך למגוון רחב של קונים.

כדאי לקחת בחשבון את השיפוצים הביתיים שיביאו לכם את המרב עבור הכסף שלכם, אבל היזהרו לא לשפץ יתר על המידה או לבחור שיטות גימור שמתאימות רק לסוג מסוים מאוד של קונים. שימו לב שאין בבית נזילות או פוטנציאל לבעיות רטיבות ואינסטלציה שיכולות ”לפוצץ עסקאות טובות“, שכל המערכות בנכס פועלות כמו שצריך, שאין בעיות מהשכנים שיכולות להפתיע את הדיירים החדשים.

פינוי החלל

בנוסף לניקיון מוקפד של הבית והחזרת הרהיטים והחפצים למקומות אליהם הם שייכים, המקומות הטובים ביותר למקד את מאמצי הניקוי שלכם הם ארונות ואזורי אחסון.

מומלץ לרוקן למחצה ארונות, מזווה ומקומות אחסון אחרים, על מנת שפרסום הבית למכירה ייצור את הרושם שבבית יש מקומות אחסון בשפע.

ביטול התאמה אישית

הסרת תמונות משפחתיות ומזכרות, וחשוב גם להקפיד להסיר כל עדות של חיות מחמד. השלבים הפשוטים האלה מסייעים לקונים שרואים את פרסומת הבית לדמיין איך הוא יהיה עבור המשפחה שלהם, כך שהם יקראו לנכס שלכם בית.

שילוב הבית

לאחר ארגון מראה הבית, קל יותר לפרסם אותו. ארגון מקיף של הבית כולל הצבת רהיטים בסגנון עיצוב שיגרום לחדרים להיראות מרווחים יותר.

אפשרות נוספת היא לשכור שירותי מעצב פנים מקצועי שיתאים את הבית לסגנון הפרסומת המועדף, וינקוט במאמצים לסייע לפנים הבית שלכם להיראות מעולה, מה שיבדיל את הבית שלכם בפרסומות של בתים למכירה, מבתים אחרים.

שיפור האטרקטיביות של הבית

האופן שבו הבית נראה במודעות פרסומת כשקונים פוטנציאליים מגיעים לראשונה להתרשם ממנו, חשוב ביותר.

יש לכסח את הדשא, לעקור עשבים שוטים, לנקות שבילים, ובאופן כללי לשפר את המראה החיצוני של הבית שלכם. זה המקום שבו אתם תיצרו את הרושם הראשון האטרקטיבי של הבית שלכם.

שכירת שירותי צלם מקצועי

מומלץ להציג את התכונות הטובות ביותר של הבית במודעת פרסומת, עם צילום נדל"ן מקצועי עדיף אחד שמתמחה בתחום שיווק דירות חדשות. השירות שווה את הכסף ויסייע לכם להתחרות עם פרסומים של בתים אחרים, ומומלץ לפרסם כמה שיותר תמונות איכותיות.

יצירת סרטון וידיאו

היום קל יותר מתמיד ליצור מודעת פרסומת שמבוססת על סיור ביתי אינטראקטיבי באיכות מקצועית, באמצעות סרטון וידיאו שכולל סיור תלת ממדי ברישום הבית שלכם בערוצי פרסום בתים למכירה.

תמחור הבית להנעת קונים

תמחור נכון של בית הוא אמנות ומדע, ומציאת המחיר המושלם, כזה שימכור מהר ויכניס מספיק רווחים, זה משהו שיועץ משכנתאות מומחה מדריך לגביו.

הנקראים ביותר
שיווק דיגיטלי לסטארטאפ

בכל שנה נסגרים עשרות, לפעמים מאות סטארטאפים, רק כאן בישראל. למעשה, רק חברה אחת מתוך כמה מאות חברות, באמת מצליחה, עומדת בכל

פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?