אנחנו חיים בעידן שמבוסס דיגיטל. דפי פייסבוק נפתחים חדשות לבקרים, יש מליוני פרופילים פעילים באינסטגרם וכמעט כל מידע לו אנו זקוקים עובר חיפוש מקיף בגוגל. הפעם בחרנו לעסוק בתחום מפותח שככל שהזמן עובר גם הוא תופס יותר תאוצה באינטרנט. אם יש לכם משרד תיווך, אם אתם יזמים שמקימים פרויקטים כמו בנייני מגורים, בתי מלון או משרדים, שווה להשקיע בפרסום בפרויקטים של שיווק נדל“ן באינטרנט.
רעיונות לפרסום ושיווק נדל“ן באינטרנט
יש כמה דרכים מרכזיות שנחשבות ליעילות בתחום.
- הקמת אתר אינטרנט – אם למשל יש לכם משרד תיווך, תוכלו להקים אתר אינטרנט תדמיתי מקצועי שדרכו תפרסמו את הפעילות שלכם. תוכלו להציג דירות למכירה ולהשכרה באזורים בהם אתם פועלים, להעלות תמונות וסרטונים של אותם דירות, לספר על מערכות יחסים שנרקמו ביניכם לבין הלקוחות שלהם כבר מכרתם או השכרתם נכס. בנוסף, דרך האתר ניתן ליצור מגוון של שיתופי פעולה למשל עם חברות המתמחות במתן יעוץ משכנתא, מתווכים אחרים באזור לפרויקטים משותפים או אפילו להשיג דרך האתר ספונסרים וכך להרוויח כסף גם מפרסום עקיף.
- הקמת עמוד פייסבוק – אם אתם יזמים תוכלו להקים עמוד פייסבוק מקצועי ולפרסם את העמוד שלכם גם בתהליכי קידום אורגניים וגם ממומנים. מערכת הטרגוט של פייסבוק תומכת במיקוד הפרסום לפי קהלי יעד, כלומר תוכלו לפרסם את הפרויקטים שלכם לפי גיל, מגדר, אזור מגורים ועוד.
- כתבות ממומנות – ניתן לפנות לאתרי חדשות גדולים ומובילים עם תנועה ערה וכך ליצור חשיפה אדירה. ניתן לפרסם כתבות בתחום הנדל“ן בתשלום וכל למקד את הקוראים שלכם ולעודד יצירת קשר ללקוחות פוטנציאלים.
כמובן שיש עוד כל מיני דרכים לשווק ולפרסם את העסק שלנו באינטרנט כמו באינסטגרם, בניוזלטרים, עמודי נחיתה ועוד.