למה לשווק באינטרנט? הכנו לכם כמה סיבות טובות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

חברות ועסקים רבים העבירו את תקציבי השיווק שלהם לפייסבוק, לאינסטגרם, לגוגל ולפרסום באתרים ברשת, מדוע? ישנן סיבות רבות למהלך זה, אם נסכם את זה בשלוש מילים: זה פשוט עובד! אנו ממליצים להכין אסטרטגיה דיגיטלית ולהתחיל במהלך שישנה לכם את כמות המכירות ויגדיל לכם את הלקוחות. אז למה לשווק באינטרנט?

למה לשווק באינטרנט? בדיוק בשל הסיבות שלהלן:

קהל יעד ממוקד– שיווק דיגיטלי מאפשר לכם להגיע לקהל יעד ממוקד, כלומר ניתן לפרסם בדיוק לאוכלוסייה אליה אתם פונה במוצר שלך. בשלטי חוצות ובטלוויזיה הפנייה היא לקהל הרחב ולא לקהל היעד הממוקד ולכן אתם מוציאים יותר כסף על פחות חשיפה לקהל שמתאים למוצר או לשרות שאתם מוכרים. אז כמובן שאם חסכתם כסף והגעתם לחשיפה לקהל היעד שלכם אז סביר להניח שהמכירות שלכם יגדלו בהתאם, זה בדיוק מה שקורה ולכן חברות רבות העבירו את תקציבי השיווק שלהם לדיגיטל.

אפשרות לניתוח נתונים- במדיות המסורתיות כמו עיתונות ושלטי חוצות אין אפשרות למדוד את כמות החשיפות וההמרות שהם הצליחו להביא לעסק. בדיגיטל כל המדיות מאפשרות לכם לנתח את הקמפיין לעומק ולהבין כמה אנשים נחשפו למודעה, כמה הקליקו על המודעה, כמה רכשו את המוצר שלכם או ביצעו את הפעולה שרציתם שהם יבצעו ועוד. ישנן חברות שמנתחות את תקציבי השיווק ברמה שהם יודעים בדיוק היכן הגולש היה באתר, אילו חלקים באתרים אהבו יותר ואיזה פחות ועוד. עם השנים הנתונים מפתיעים עוד ועוד והופכים להיות מדוייקים יותר.

הסקת מסקנות ואפשרויות לשיפור מתמיד– הנתונים המתקבלים מכל קמפיין שאנו עושים עוזרים לנו לנתח את הצרכן או את הלקוח שלנו, ללמוד את הרגלי הצריכה שלו והרגלי השימוש שלו בתחום בו אנו עוסקים. כאשר נבצע ניתוח מעמיק לנתונים נמצא את עצמו לומדים עוד ועוד דברים. את המסקנות הללו יש ליישם בקמפיין הבא, כך אתם אמורים להשתפר מקמפיין לקמפיין ולהגיע לתוצאות טובות יותר עבורכם.

למה עוד? הכי משתלם

עלויות משתלמות: עלויות הפרסום באינטרנט זולות יותר מעלויות הפרסום המסורתי. אין ספק שאם זה כך, זה רבה יותר משתלם. עדיף לפרסם קמפיין גוגל ממומן מאשר לפרסם פרסומת בטלוויזיה, העלויות זולות יותר וכפי שכבר ציינו קל יותר להגיע לצרכן וללקוח ולנתח את ההתנהגות שלו גם אם לא ביצע את ההמרה שרצינו שיבצע. יש פלטפורמות פרסום שניתן לפרסם בהם באופן עצמאי, ניתן ללמוד אותם בקורסים דיגיטליים, מדריכים חינמיים או לקחת שיעורים פרטיים ממוקדים ולבצע את הקמפיינים באופן עצמאי, רבים מהעסקים עושים זאת עם קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם כיוון שמערכות המודעות שלהם ידידותית ונוחה.

עליכם להבין שבעידן של היום הטכנולוגיה משתלטת על כל שאר המדיות ולכן חשוב מאד להשתנות בהתאם להתנהגות בלקוח שלנו, אם הוא נמצא שם עליכם להיות היכן שהוא נמצא כדי להסב את תשומת ליבו ולהציג לו את מה שאתם רוצים, אל תתפשרו על קמפיינים מסורתיים ותתחילו לחוות קמפיינים שיביאו לכם תוצאות אחרות.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

מי אמר אתר תדמית ולא קיבל?

מהו אתר תדמית ואת מי הוא משמש? כאשר אנו מתייחסים למילה תדמית, הדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא דימוי. כלומר איך האדם

כל היתרונות של בניית אתר

בניית אתר – עבור מי ומדוע? אנו חיים בעידן דיגיטלי, עידן של כאן ועכשיו, עידן שבו אחוז גבוה מהאנשים מחפשים את השירותים

פרסום כתבה באתר

מומחה שיווק דיגיטלי?
דברו איתנו