דרכים לשיפור המכירות באינטרנט

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

חלום של בעלי עסקים רבים בעולם הוא להפוך לקמעונאים גדולים באינטרנט, למכור כמה שיותר דרך הרשת ושהתהליכים יעבדו בצורה אוטומטית ויעילה.

מה שהיה מובן מאליו עד לא מזמן קיבל חיזוק עצום בדמות נגיף עולמי – המכירות באינטרנט הן הקניון הטוב ביותר והפלטפורמה הטובה ביותר לגופים ולאנשים שרוצים לבצע מכירות רבות ולשפר רווחים.

בעקבות הסגר שנוצר ברוב רובו של העולם בעקבות נגיף הקורונה, גם יותר אנשים שלא עשו זאת לפני החלו לרכוש דרך האינטרנט וגם כאלה שרכשו בעבר באמצעות האינטרנט הגבירו את קצב הרכישות שלהם באונליין.

אם אתם בעלי אתר אינטרנט מכירתי או מתכוונים לפנות בקרוב לאיש מקצוע או חברה העוסקת בבניית אתרים כדי ליצור לעצמכם פלטפורמת מכירה באינטרנט – הנה לכם כמה טיפים על איך תוכלו לשפר את המכירות שלכם ולהיות שחקן מרכזי בעיני לקוחותיכם:

טיפ ראשון – השתתפו בחגיגות מבצעים

במהלך השנה ישנם תאריכים מסוימים או תקופות מסוימות שבהם הציבור קונה יותר.

בלאק פריידי ויום הרווקים הסיני הם ימים שמהווים דוגמא מעולה – בימים הללו המון חנויות (ברשת ובמכירה פיזית) מציעים הנחות מחיר עצומות ללקוחות שלהם.

עוד דוגמאות טובות הן תקופות כמו תקופות של חגים בישראל ובעולם שבהם אנשים מבצעים יותר רכישות לעצמם וגם לקרובים אליהם (פסח, חגי תשרי וכדומה).

היום כבר אי אפשר להגיד שזה טוב אם העסק שלכם משתתף במבצעי ההנחות הללו, אלא לחלוטין ניתן להגיד שזה מאוד גרוע אם העסק שלכם לא ישתתף ולא יציע מבצעים בימים הללו.

 

טיפ שני – אופציות למתנות

בהמשך ישיר לטיפ הראשון בנושא דרכים לשיפור המכירות באינטרנט, בתאריכים מסוימים אנשים לא רק נוהגים לקנות לעצמם למתנה, אלא להפתיע את הקרובים אליהם במתנות לחגים.

כמובן שמלבד החגים יש גם אירועים פרטיים – ימי הולדת, ציון תאריך נישואים ועוד.

כל האירועים האלה הם סיבה מעולה לאנשים לקנות מתנות לקרובים אליהם, ולאחרונה אנו שמים לב לתופעה נרחבת של כרטיסי מתנה ומתנות דיגיטליות.

כדאי להוסיף לחנות שלכם אפשרות לרכוש עבור מישהו אחר מוצר או/ו אופציה של גיפט קארד שהאדם שמקבל את המתנה יוכל לרכוש בעצמו ועוד.

אופציות למתנות מחזקות את הקשר שלכם עם הלקוח ואת האהדה שלו אליכם ובנוסף מגדילות את המכירות שלכם.

טיפ שלישי – חיזוקים ללקוחות הנאמנים שלכם או שרוצים להפוך לכאלה

לא מזמן רציתי לרכוש מוצר באינטרנט וכשהגעתי לחנות הדיגיטלית של אחת מהחברות הגדולות בארץ, ראיתי את מחיר המוצר ושקלתי מאוד לוותר על הקנייה, שפתאום קפץ לי פופ אפ שמאפשר לי להירשם לניוזלטר של החברה ולזכות בהנחה. קפצתי על המציאה ורכשתי את המוצר.

תצ׳פרו את הלקוחות שלכם בעזרת הנחות אם הם מתחברים לניוזלטר שלכם, מצטרפים למועדון לקוחות, גורמים לחבר לרכוש מכם או פשוט קונים ממכם בתדירות גבוהה.

כבר לאחר תקופה קצרה תוכלו לשים לב לעלייה במכירות שלכם ובמספר הלקוחות במועדון הלקוחות שלכם.

טיפ רביעי – תספקו ללקוחותיכם כמה שיותר כלים לתשלום

למרות שרכישה באשראי הפכה להיות פופולרית מאוד בעולם הדיגיטלי, יש כאלו שעדיין חוששים לבצע את הרכישה באמצעות כלי זה.

לכן ספקו ללקוחות שלכם אופציות רכישה נוספות כמו למשל Paypal, ביט, פפר פיי ואם אתם בעולם הגלובלי אז אפשרי גם לספק אופציה לתשלום באמצעות גוגל פיי, אפל פיי או אפילו אליפיי (אפליקציה סינית לתשלומים).

המשיכו להיות מעודכנים תמיד

כל הזמן יוצאים פיצ'רים חדשים שיכולים לעזור לכם לשפר את קצב המכירות שלכם באינטרנט, בנוסף לטרנדים בעולם הקמעונאי.

המשיכו להיות מעודכנים ולבצע פעולות באתר המכירתי שלכם כדי לחזק את העסק שלכם, לגדול ולצמוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

מי אמר אתר תדמית ולא קיבל?

מהו אתר תדמית ואת מי הוא משמש? כאשר אנו מתייחסים למילה תדמית, הדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא דימוי. כלומר איך האדם

פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?