קידום אתר – מה זה אומר?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

על קידום אתר בגוגל

אחד המושגים היותר נשמעים בעידן האינטרנטי בו אנו חיים הוא "קידום אתרים".
אז מה זה בכלל קידום אתר ואיך גוגל עובד? גוגל בעצמם מודים שהם עושים שימוש בלמעלה מ-200 פרמטרים כדי לדרג את האתרים השונים. באנגלית, קידום אתר נקרא SEO – Search Engine Optimization.

 

בעברית זה אומר אופטימיזציה למנועי החיפוש.
למעשה, בפועל, כל אתר מתחרה עם אתרים אחרים וכדי שהאתר שלנו ”יידחף“ כמה שיותר קדימה במנוע החיפוש ויוביל על פני המתחרים, עלינו לפעול לפי כמה כללים.

 

חשוב להבין שקידום אתר הוא תהליך שלא נפסק לעולם, זה משהו שכל הזמן צריך לתחזק אותו, להשקיע בו.
בכל פעם שנעשה חיפוש האתר שלנו מתחרה, ולא משנה אם מדובר בסוג של קידום אתר סחר, בלוג או כל אתר אחר.

קידום אורגני בגוגל

 

בנוסף, כאשר אנו מתחרים על העמוד הראשון בגוגל, יש 10 תוצאות בסך הכל.
גוגל והקהל הם אלה שקובעים מי מופיע ומי לא מופיע בעמוד הראשון. גוגל משתמשת בנוסחא מתמטית מורכבת שנקראת אלגוריתם במטרה לתת ציון לכל ביטוי חיפוש ולכל דף אינטרנט.
זאת מתוך כוונה לתת לגולשים את התוצאות הטובות ביותר, הרלוונטיות והמעניינות יותר בהתאם למה שהם מחפשים.

 

חשיבות קידום אתרים מקצועי

בקצרה, האלגוריתם של גוגל עובד כך: בכל פעם שנערך חיפוש, האלגוריתם מנסה להבין לא רק מה הגולשים מחפשים אלא למה הם מתכוונים, שוב כדי שיקבלו את התוצאות הטובות ביותר.
מדובר ברשימה ארוכה של סעיפים בהם האתר שלנו נבדק. טכנולוגיים, התנהגותיים ותכנותיים.
גוגל מגלה כי האלגוריתם מתחשב בלמעלה מ-200 פרמטרים.
קידום אתר בגוגל מעניק לנו את ההזדמנות להשפיע על המיקום של האתר שלנו.
לכן, כאשר הקידום של האתר שלנו נעשה בצורה מקצועית בהתאם לאותם פרמטרים, הסיכוי שהוא יובל אל המקומות הראשונים עולה.
זה כמובן צפוי להבטיח כניסה של יותר גולשים לאתר שלנו.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

מקדם אתרים – תחומי אחריות

מה תפקידו של מקדם אתרים? אז בניתם אתר והפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהזירה העסקית הדיגיטלית. כעת אתם מתלבטים האם לבחור מקדם

פרסום כתבה באתר

מומחה שיווק דיגיטלי?
דברו איתנו