קידום אתרים אורגני – שלב אחר שלב

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

קידום אתרים אורגני לאט ובטוח

כמו כל תהליך שרוצים שיתבצע בהצלחה, גם קידום אתרים אורגני, חייב להתבצע בשלבים במטרה שנצליח להביא את האתר שלנו למקומות שהיינו רוצים ולדחוף אותו קדימה בעמודים של מנועי החיפוש.

 

קידום אתרים אורגני – שלב ראשון

אחד הדברים הכי חשובים בתהליך נקרא מחקר שוק והשוואה שלנו אל מול המתחרים.
זה נכון שגוגל נותן לנו כל מיני כלים בכדי לבצע את הניתוח הזה, אבל עדיין עלינו להתייחס גם למה שקורה במציאות.

 

ברגע שאנחנו מכירים את קהל היעד שלנו לעומק ומקבלים ממנו את המידע הרלוונטי, הרבה יותר קל לבצע את מחקר השוק בצורה יעילה וטובה.

 

בסוף המחקר נוכל להגיע למסקנה לגבי אילו ביטוי מפתח אנו רוצים לקדם.
הביטויים צריכים להיות שילוב בין ביטויים שרלוונטיים לשירותים ולמוצרים שאנחנו מציעים לבין ביטויים שנחשבים לתחרותיים אבל לא תחרותיים מדי.

 

קידום אתרים אורגני – שלב שני

ובכן, שלב זה תלוי באם יש לכם כבר אתר אינטרנט קיים או לא ועברתם את תהליך בניית אתר.
במידה ויש לכם אתר קיים, אתם צריכים להעביר אותו תהליך אופטמיזציה.
כלומר, לוודא שהוא מתאים לקריטריונים שגוגל קבעה, שיש בו קישורים פנימיים וחיצוניים, שיש בו תוכן איכותי, קישורים לרשתות חברתיות ועוד. במידה ואין לכם אתר אינטרנט קיים, שווה לבנות אותו בהתאם לחוקים של גוגל.
זאת במטרה שיהיה לכם הרבה יותר קל לקדם אותו.

 

שלב שלישי – בניית קישורים

למרות שחל שינוי בכל מה שקשור להטמעה של קישורים, עדיין גוגל רואה קישור חיצוני לאתר שלכם כמו המלצה.
לכן, יש חשיבות גבוהה בהשקעה של בניית מערך קישורים רלוונטי ואיכותי.
ניתן להזרים לאתר קישורים בכל מיני דרכים כמו דרך פוסטים לבלוגים, תגובות בפורומים, אתרי אינדקס, אתרי מאמרים ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

מקדם אתרים – תחומי אחריות

מה תפקידו של מקדם אתרים? אז בניתם אתר והפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהזירה העסקית הדיגיטלית. כעת אתם מתלבטים האם לבחור מקדם

פרסום כתבה באתר

מומחה שיווק דיגיטלי?
דברו איתנו