מקדם אתרים – תחומי אחריות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מה תפקידו של מקדם אתרים?

אז בניתם אתר והפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהזירה העסקית הדיגיטלית. כעת אתם מתלבטים האם לבחור מקדם אתרים שיסייע לכם לדחוף את האתר שלכם קדימה, או אולי לחסוך את הכסף הזה ולקדם את האתר בעצמכם.
בכל מקרה הנה כמה דברים שיכולים לעזור לכם להבין האם המקדם שבחרתם עושה עבודה טובה, או שאולי כדי לכם לבצע את הקידום בעצמכם או להעביר את המושכות לידיים מקצועיות אחרות.

 

טראפיק

כל מי שקצת מבין קצת בקידום אתרים והשקיע בנושא בניית אתר יודע עד כמה יש חשיבות בתנועה לאתר.
טראפיק זה לאו דווקא אומר שאנחנו רוצים עכשיו 2000 גולשים ביום שיגיעו לאתר שלנו.
אנחנו רוצים תנועה איכותית וממוקדת. תנועה לאתר זה לא משהו שאתם יכולים למדוד אותו תוך יום או יומיים.
תנועה לוקחת זמן. בטח בקידום אורגני.

 

מקדם אתרים מודד את התנועה לאתר בכלים כמו אנליטיקס של גוגל וזה משהו שמקדם אתרים מקצועי חייב להציג בפניכם אחת לתקופה. חשוב להתייחס לנתונים כמו מאיפה האתר התחיל, מה גודל האתר, באיזה תחום הוא עוסק, כמה מוצרים, כמה עמודים ועוד. תוך 4 חודשים אתם אמורים לראות שיש שינוי ויש יותר תנועה לאתר שלכם.
הדרך הכי טובה להבין את אחוז הגדילה היא לקבוע יעדים.

מיקומים

איפה אני ממוקם ביחס לאחרים בהתאם לביטויי המפתח שהחלטתי לקדם עם מקדם האתרים שלי?
מיקומים זה תוצר נלווה של טראפיק. דרך מעולה לבדוק עד כמה מקדם אתרים עושה את העבודה שלו כמו שצריך.
זה משהו שהוא מדיד ואין מקום לטעויות.

 

לידים ומכירות

כשמדובר על קידום אתרים אורגני, תלוי מאוד אם מדובר בחנות אינטרנטית או באתר תדמית. המטרה של כולנו היא להוביל ללידים שיומרו בחלק ניכר מהמקרים למכירות. אחרי 6-12 חודשים מהרגע שהחלטתם ללכת על תהליך של קידום, אתם אמורים לראות צמיחה או שינוי לטובה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?