קידום אתרים אורגני – מבוא

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

למה מתכוונים כשאומרים קידום אתרים אורגני?

בתור בעלי עסקים אנו משקיעים המון זמן, מחשבה, אנרגיה וכן גם כסף בתהליכים הקשורים לקידום, שיווק ופרסום העסק שלנו.
אחת השיטות להגדלת החשיפה של המותג שלנו בקרב צרכנים וגולשים המביעים עניין בתחום שבו אנו עוסקים נקראת קידום אתרים אורגני – בין אם זה קידום חנות באינטרנט לרכישת מוצרים או בלוג תדמיתי.

 

למעשה, אחוז גבוה מאוד מהאנשים היום נמצאים ברשת האינטרנט. לא רק זה, רובם עושים שימוש במנוע החיפוש גוגל במטרה לאתר את המידע אותו הם מחפשים. קידום אתרים אורגני הוא בעצם הדרך הטובה והיעילה ביותר לקדם את האתר שלכם, את המידע העסקי של העסק שלכם ואפילו את הפעילות שלכם ברשתות החברתיות השונות.
השאלה היא למה.

קודם כל הגולשים

למעשה, גוגל עובדת בעזרת אלגוריתם, קוד ספציפי אשר מסתנכרן עם מאות של קריטריונים שדרכם היא בעצם קובעת אלו אתרים מקודמים ו“נדחפים“ קדימה לעמודים הראשונים, לעומת אתרים ש“נענשים“ ונדחפים אחורה.
מה שעומד מאחורי זה הוא בעצם הרצון של גוגל לתת מענה מלא למה שהגולש מחפש.
זה בא לידי ביטוי במיקום הגיאוגרפי של החיפוש, בטקסטים שהוא רוצה לקרוא, במוצרים שהוא מחפש לרכוש ועוד.

 

הנה כמה מהקריטריונים החשובים בתהליך קידום אתרים אורגני:

  1. קישורים חיצוניים המובילים לאתר שלנו – גוגל רואה בקישורים אשר מובילים לאתר שלנו המלצות.
    לכן, כאשר חושבים איך לקדם אתר, מאוד חשוב להשקיע בבניית מערך של קישורים.
  2. רשתות חברתיות – כאשר קיים קשר ישיר בין האתר שלנו לבין פרופילים וערוצים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק, גוגל עסקים, גוגל פלוס, טוויטר, אינסטגרם, יוטיוב ועוד, גם זה תורם לתהליך הקידום האורגני של האתר שלנו.
  3. התאמה למובייל – חשוב שהאתר שלנו יהיה מותאם למובייל משום שאחוז גבוה מהגולשים מחפשים את המידע שלהם מהסמרטפון.

 

כמובן שאלו הם רק חלק מהקריטריונים ויש עוד המון דברים שצריך להקפיד עליהם בכל נושא של קידום בגוגל.
לכן כדאי להיעזר בשירות של מקדם או חברת קידום מקצועית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

מקדם אתרים – תחומי אחריות

מה תפקידו של מקדם אתרים? אז בניתם אתר והפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהזירה העסקית הדיגיטלית. כעת אתם מתלבטים האם לבחור מקדם

פרסום כתבה באתר

מומחה שיווק דיגיטלי?
דברו איתנו