קידום חנות באינטרנט – הדרך שלכם להצלחה

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

קידום חנות באינטרנט

בעידן שלנו, עוד ועוד בעלי עסקים מביניםג את הפוטנציאל העסקי הכלכלי האדיר שקיים בפתיחת חנות אינטרנטית. בעיקר כאשר מדובר בעסק שכבר עובד ומגלגל את עצמו.

 

העניין הוא, שכמו כל דבר שעושים היום, זה לא מספיק רק להקים אותה, צריך גם לקדם אותה.
כלומר, לבצע קידום אורגני בגוגל. קידום חנות באינטרנט – מה זה אומר ואיך עושים את זה נכון? בקצרה בפוסט הבא.

 

אז כמו שיש תהליך הנקרא קידום אתרים אורגני לאתרי אינטרנט, כך גם יש תהליך הנקרא קידום חנות באינטרנט.
גם כאן אפשר להשקיע בקידום ממומן לפי מילות חיפוש כאשר התשלום נעשה פר קמפיין לגוגל ואפשר גם לשלב את זה עם משהו קצת יותר מורכב הדורש הבנה אסטרטגית של ממש.

 

המטרה שלנו היא להגדיל את החשיפה לחנות ולהביא כמה שיותר גולשים שיהפכו להיות מן הסתם לקוחות שמכניסים לעסק שלנו כסף. ממש כמו שגוגל מעדיף אתרי תדמית מסוימים בשל קריטריונים כמו תוכן איכותי, מהירות טעינת הדפים.
הנגשה לבעלי מוגבלויות והתאמה למובייל, ככה הוא מעדיף חנויות מסוימות.

 

קידום חנות אינטרטית – איך עושים את זה?

הנה 3 כללים שאתם חייבים לשמור עליהם:

  1. השקעה במנוע החיפוש של גוגל – מרבית הכניסות לחנויות דיגיטליות נעשות דרך גוגל ולכן עליכם להשקיע בתהליך הזה.
    כלומר, עליכם להבין את כל הכללים הידועים לציבור לגבי הדברים שגוגל מקפידה עליהם. הזכרנו את זה קצת מקודם באופן כללי.
  2. רשתות חברתיות – שימו לב שיש קשר ישיר בין הדף העסקי שלכם בפייסבוק, הפרופיל העסקי שלכם באינסטגרם והערוץ העסקי שלכם ביוטיוב לחנות עצמה. כשאתם מקפידים על קישורים נכונים בין הערוצים, זה דוחף אתכם קדימה בצורה מדהימה.
  3. תוכן – השקיעו בתוכן איכותי לטובת כל קידום בגוגל שהוא, והקפידו שהתוכן של המוצרים עצמם איננו משוכפל.
    גם אם צריך קצת לשנות את המפרט הטכני של המוצרים, כדאי להשקיע בזה.
    בנוסף, שווה לפתוח בלוג מקצועי בו יש כל מיני מדריכים, עצות וטיפים, ממש כמו הדף הנוכחי אותו אתם קוראים עכשיו רק בהקשר של העסק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

מקדם אתרים – תחומי אחריות

מה תפקידו של מקדם אתרים? אז בניתם אתר והפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהזירה העסקית הדיגיטלית. כעת אתם מתלבטים האם לבחור מקדם

פרסום כתבה באתר

מומחה שיווק דיגיטלי?
דברו איתנו