טיפים לבחירת חברת קידום אתרים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

איך בוחרים חברת קידום אתרים?

אנשים רבים נוטים לבלבל בין בחירה של חברת הבונה אתרים לבין חברת קידום אתרים.
אז חשוב קודם כל להבין שיש הבדל ניכר בין שני התהליכים הללו. אז נכון, יש חברות שעושות את שתי הפעולות ביחד ולפעמים, בעיקר כאשר האתר שלכם עדיין לא קיים בכלל, זה אולי אפילו עדיף.
ובכל זאת, בניית אתר שונה מקידום אתר ויחד עם זאת, מדובר בתהליכים אשר משלימים אחד את השני. הפעם בחרנו להתמקד במענה לשאלה איך בוחרים חברה לקידום האתר.

 

טיפ מספר 1 – קידום אורגני או ממומן

קיימים שני סוגים עיקריים של קידום. הראשון הוא קידום אורגני והשני ממומן. לפני שאתם בוחרים חברה לקידום אתרים שתקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש, חשוב להבין איזה סוג של קידום מתאים לכם.
לצרכים שלכם, למטרות שלכם וכמובן לתקציב העומד ברשותכם.

 

טיפ מספר 2 – תקציב

כל חברה גובה סכום אחר לתהליך של קידום אתרים אורגני בגוגל או ממומן. בעוד יש חברות קידום הגובות בממוצע 1,000 שקלים בחודש, אחרות גובות בממוצע 5,000 שקלים בחודש.

הכל תלוי בגודל הקמפיין, בתהליכים שיש לבצע במקביל ועד כמה הפרויקט שלכם מורכב.
לכן, חשוב להגדיר מראש תקציב שמצד אחד אתם יכולים לעמוד בו ומצד שני מתאים לתהליך הקידום שלכם.

 

טיפ מספר 3 – ניסיון ניסיון ניסיון

הוכחות וקבלות זה משהו שמאוד חשוב לשים עליו את הדגש בתהליך בחירת חברת קידום אתרים.
מדובר בתחום מעט פרוץ, הרבה אנשים לומדים אותו בעצמם דרך האינטרנט.
לכן לפני שאתם מקבלים החלטה, כדאי לבקש לראות פרויקטים קודמים ולהיחשף לתוצאות אמיתיות בשטח.
במקביל, תמיד ניתן להיעזר באנשים וקרובים שאתם מכירים שיסייעו לכם בכמה המלצות טובות.
לאחר תהליך השוואה קצר, אנו בטוחים שתבצעו את ההחלטה הנכונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

מקדם אתרים – תחומי אחריות

מה תפקידו של מקדם אתרים? אז בניתם אתר והפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהזירה העסקית הדיגיטלית. כעת אתם מתלבטים האם לבחור מקדם

פרסום כתבה באתר

מומחה שיווק דיגיטלי?
דברו איתנו