שיווק דירות חדשות
אין ספק שענף הבניה נמצא בתנופה בשנים האחרונות כאשר כמעט כל זוג צעיר רוצה לרכוש דירה בשלב מסויים של חייו. שיווק דירות חדשות הפך לאתגר אמיתי עבור הקבלנים שכן יותר ויותר קבלנים בונים דירות חדשות ורוצים להפוך אותן לאטרקטיביות עבור קהל היעד שלהם – הצעירים. חלק מן השיטות לשיווק הפרויקט נעשות באמצעות מפרט יוקרתי לדירות, חלק מהקבלנים משווקים את הבית בעזרת השטחים הציבוריים בהם יש חדרי כושר ובריכות שחייה ועוד. אבל ישנם קבלנים שמשווקים את הדירות החדשות דווקא באמצעות החומרים שעימם בונים את הדירות החדשות כאשר אחד האלמנטים הפופולריים ביותר לבניה הוא קירות מסך שתורמים רבות לתהליך השיווק והשכנוע.
מדוע דירות במבנים עם קירות מסך קלות יותר למכירה?
כשמדברים על קירות מסך מבינים מיד שישנם להם חלק לא קטן במאגר התכונות שהופכות כל מבנה לפופולרי מאוד כאשר בראש ובראשונה הוא הניראות. אין ספק שקירות מסך מוסיפים רבות לכל בניין חדש בהם נעשה שימוש בסוג זה של קירות, שכן המראה של הזכוכית מבחוץ מקנה לבניין מראה יוקרתי וחדש יותר על פני בניינים ישנים בהם נעשה שימוש בבטון בדרך כלל. עוד יתרון מרכזי הוא הפונקציונליות של קירות המסך כאשר שימוש בסוג זה של קירות עוזר לנו לשמור דווקא על איכות הסביבה. השמירה על איכות הסביבה מתבטאת דווקא בעובדה שהשימוש בקירות מסך תורמים רבות לשימוש מופחת בחשמל. קירות מסך שקופים מכניסים יותר אור טבעי לתוך הדירה במהלך כל שעות היום ולכן אין צורך להשתמש באור מלאכותי ולבזבז חשמל. מעבר לכך, כניסה של אור טבעי לתוך הדירה במשך כל שעות היום תורמת רבות למצב רוח מרומם עבור כל בני הבית שזהו גם יתרון משמעותי ביותר.