כך תבחרו משרד יחסי ציבור

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

מה חשוב שיהיה לכל משרד יחסי ציבור ותקשורת?

בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם שאלה מאוד חשובה, שאלה אשר תשפיע על כל התהליך הפרסומי והשיווקי של העסק שלהם.
השאלה היא איך לבחור משרד יחסי ציבור?
אז לפני שנענה על השאלה הזו חשוב קודם כל להבין מהם התפקידים של משרד יח"צ:

  1. להשיג מוניטין רצוי עבור העסק.
  2. לגרום לכך שהעסק או הגוף ייחרט בתודעת הציבור באופן חיובי.
  3. לייצר עבור עיתונאים, כתבים רשת ואנשי טלויזיה ורדיו מידע רלוונטי עבור הלקוח.
  4. להעביר ידיעות והודעות עיתונאיות.
  5. למתג ולפרסם את הגוף העסקי.
  6. ליצור שפה תקשורתית שתלווה את הגוף ותוביל אותו למקום הראוי לו.

אז איך בוחרים משרד יח"צ?

ובכן, יש כמה שאלות שאתם חייבים לשאול את המשרד או להישאל על ידו לפני שאתם מגיעים להחלטה.
בשלב הראשון, המשרד בו אתם מביעים עניין מחוייב לשאול אתכם על העסק שלכם בקצרה. אם הוא לא עשה את זה, אמורה להידלק אצלכם איזו שהיא נורה אדומה. שימו לב שאתם עונים לשאלה זו בצורה קצרה ותמציתית.

בשלב הבא עליכם לשאול מי הוא האדם שיטפל בתיק שלכם? לא תמיד בעל משרד יחסי ציבור הוא גם זה שילווה אתכם. שימו לב האם למשרד עליו אתם מבררים יש את הניסיון בתחום התוכן של העסק הספיציפי שלכם. כלומר, יש משרדי פרסום המתמחים בתחומים מסוימים אך יחד עם זאת, לאיש יחסי הציבור אמורים להיות את כל הכלים, הידע והניסיון לעבוד עם כל תחום.

 

אם עברתם את כל השלבים הללו, כדאי גם לבקש לראות דוגמאות הממחישות את הניסיון הרלוונטי של המשרד משום שכל משרד שכזה גאה בהצלחות שלו, כמו המשרד של חגי פינגולד, רני רהב ואחרים. בנוסף, לפני קבלת החלטה שווה לבדוק את מידת הזמינות של המשרד ולקבוע מראש את כמות הפגישות העסקיות מולו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

יחסי ציבור למיתוג ופרסום

על יחסי ציבור ופרסום יחסי ציבור קשורים באופן ישיר לתהליכי הפרסום והשיווק בכל עסק, חברה או ארגון. בשונה מתהליכי הפרסום הקלאסיים הנחשבים

פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?