טיפים חשובים בקמפיינים ממומנים
קמפיינים ממומנים נחשבים לאחת מאופציות השיווק הטובות והפופולאריות בעידן הדיגיטלי בו אנו חיים.
בשונה ממה שאנשים רבים חושבים, פרט לכל קמפיין ממומן בגוגל אשר מבוסס על ביטויי מפתח רלוונטים ומשולם פר הקלקה, קיימים סוגים שונים של קמפיינים ממומנים. זה יכול להיות קמפיין עבור תכנים מקצועיים שמועלים בתשלום, פרסומות, שדרוג מעגל הלקוחות הקיים שלנו דרך המייל ועוד.
כמו שיש כללים חשובים שכדאי להכיר בתהליך של קידום אורגני, גם כאן, הנה כמה טיפים שכדאי לכם להכיר.
מטרות ברורות לכל קמפיין
ממש לא מספיק ”לזרוק“ איזה עמוד נחיתה ולהגיד לעצמנו מה שיהיה יהיה. מאוד חשוב שבכל קמפיין ממומן כחלק מנושא קידום ממומן אותו אנחנו מוציאים לפועל יהיה קו מחשבתי אסטרטגי שילווה את הקמפיים.
לא רק שעמוד הנחיתה במקרה הזה צריך להיבנות בצורה מקצועית, אלא עלינו לשאול את עצמנו לאן העמוד הזה אמור להוביל אותנו.
איך אנחנו רוצים שהוא ייראה מבחינה עיצובית, מה חשוב שיופיע בו ועוד. שימו לב לקהל המטרה שלכם ולאורך כל הדרך חשבו שיווק.
כולם גולשים בכל מקום
כשאתם מקימים קמפיינים ממומנים כחלק מתחום קידום בגוגל, כדאי להתייחס לכל הגולשים ולא רק לגולשים במחשבים.
למעשה, רוב הלקוחות שלכם נמצאים בכלל בסמרטפון.
ורוב המקרים ולכן חשוב שהקמפיים יותאם לכל מכשיר בין אם זה טאבלט, טלויזיה חכמה או סמרטפון.
נתונים סטטיסטיים
קמפיינים פרסומיים הם משהו שניתן למדוד אותו ולשנות אותו כמעט בכל רגע נתון (בשונה מנושא קידום אורגני, למשל).
כאן בעצם נמצא הכוח שלכם בתור בעלי עסקים שמשקיעים לא מעט כסף וזמן בשיווק.
כדאי לעשות שימוש בכל מדד או נתון סטטיסטי שיכול לסייע לכם להבין מה קורה עם הקמפיין ולאן הוא הולך.
שימו לב לנתונים כמו מספר הגולשים שמגיעים אל הקמפיין, לזמן שבו הם נמצאים בו ולהשוואה בין קמפיינים שקיימים כבר.