שיווק בגדים באינטרנט – איך עושים את זה נכון?

שיווק בגדים באינטרנט הוא חובה לכל מעצבת שרוצה להגיע לקהל הרחב. גם מי שיש לה חנות בגדים פעילה ושוקקת, כבר מבינה, ביתר שאת אחרי משבר הקורונה, שחייבים למכור את הבגדים גם אונליין כדי להשאיר בעניינים.

אז איך משקיעים את הכסף שלכם במקומות הנכונים, כדי להביא את חנות הבגדים האינטרנטית שלכם לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים?

 

שמלות צנועות ליום יום, או בגדי גברים לערב – איך משווקים אונליין?

בין אם אתם מוכרים בגדי ערב לגברים ובין אם אתם מוכרים שמלות צנועות ליום יום, או כל סגנון לבוש אחר, יש כמה כללים שכדאי להכיר, כדי למקסם את ההצלחה של החנות המקוונת שלכם:

 

הלקוחות הוותיקים קודמים לכל

גם אחרי שתפתחו חנות בגדים אונליין, שיווק בגדים באינטרנט לא יכול לבוא על חשבון הלקוחות הקיימים שלכם. הם היו שם קודם וגם ישארו שם אחרי שכולם יעזבו, אם תקפידו לשמור להם אמונים – כמו שהם שומרים לכם. הם יכולים להיות המשוקים הכי טובים שלכם ולהפיץ את הבשורה, אפילו לקחת חלק בשיווק החנות המקוונת שלכם.

 

תרגלו רימרקטינג

רימרקטינג הוא שיווק מחדש. זהו כלי חשוב בתהליכי שיווק בגדים באינטרנט, כמו כל שיווק אחר בעולם הדיגיטלי.

חשוב ליצור תשתית הרשמה חכמה לאתר שלכם, כדי שהגולשים הנכנסים להתעניין, או לקנות בגדים, ישאירו לכם פרטי התקשרות, לצורך קבלת ניוזלטר תקופתי מהחנות, מבצעים והטבות, אבל גם כדי שיוכלו לשלוח להם תזכורת, אם הם התחילו לבצע רכישה ועזבו באמצע, כש "עגלת הקיות" שלהם עדיין מלאה.

 

גם אתם רוכשים – את האמון של הגולשים

אתם חייבים לעורר את האמון של הגולש כדי לבצע שיווק בגדים באינטרנט שיהיה גם אפקטיבי ויביא לרמה אופטימלית של מכירות.

גולשים רבים חוששים לבצע רכישות באינטרנט אם האתר שמציע להם את העסקה לא נראה מספיק מאובטח. לכן, חשוב לקבוע תנאים אטרקטיביים, כמו אפשרות החלפה והחזרה במקרים שונים, תמיכה טלפונית איכותית לאתר ובעיקר – אבטחה מקסימלית לביצוע עסקאות רכישה, כדי להגן על פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות שלכם.

גלריית תמונות מושקעת

יש כמה דרכים לשיפור המכירות באינטרנט, אחת מהן היא תמונות מקצועיות באתר. בני אדם זקוקים לגירוי ויזואלי כדי להשתכנע. זה נכון גם לגבי שיווק בגדים באינטרנט.

לכן, כל חנות וירטואלית, במיוחד חנות בגדים, חייבת לכלול גלריה, או קטלוג בגדים מושקע, עם צילומים מקצועיים, דוגמניות מתאימות לז'אנר (דוגמניות גדולות למידות גדולות, ילדים לבגדי ילדים וכן הלאה), סטייליסטית שתוודא שהלוק בצילומים מושלם ומאפרת טובה.

תוצאות הצילומים ישפיעו במידה רבה על יחסי ההמרה באתר שלכם.

 

מיתוג זה מאסט

מיתוג עסקים הוא אולי מונח נדוש ומשומש, אבל הוא באמת חיוני. מיתוג העסק שלכם באופן דיגיטלי, מאפשר לגולשים לזהות את הפרסומים שלכם ואת הצעדים שאתם עושים לטובת שיווק בגדים באינטרנט. לכן, יצירת מיתוג מקצועי, הכולל לוגו, בחירת פונט אחיד, צבעים אחידים וסגנון עיצוב אחיד לפרסומים שלכם, הוא חלק קריטי בתהליכי השיווק.

הוא יוצר שפה משותפת שלכם עם הלקוחות שלכם, הוא מאשר ללקוחות לזהות את הפרסומים של העסק בכל מקום בכל זמן, הוא מאפשר לעסק להבהיר ללקוחות פוטנציאליים אם מדובר על סגנון שמתאים להם, שמדבר בשפה שלהם ועוד.

 

לסיכום

שיווק בגדים באינטרנט הוא חיוני לכל עסק של בגדים, שרוצה להיחשף לקהלי יעד חדשים, אבל גם להשאיר בתחרות, לעמוד בפני ביקושים גדולים ולהפגין נוכחות בולטת בכל מקום שבו הלקוחות הפוטנציאליים שלו יכולים להימצא.

אבל גם כשאתם כבר מתחילים לשווק את העסק שלכם אונליין, חשוב לעשות את זה נכון, כדי לקלוע למטרה, להיחשף ללקוחות המתאימים לכם ביותר ולהגדיל את ההכנסות במידה משמעותית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הנקראים ביותר
פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?