על עיצוב לוגו לעסק
הפוסט הבא יעסוק בנושא עיצוב לוגו לעסק, איך הוא בעצם יכול לשרת אותנו, והכי חשוב, מה הופך לוגו לאיכותי ומקצועי בעינינו ובעיניי לקוחותינו.
למעשה, כמעט כל עסק צריך לוגו לעסק.
אין זה משנה אם מדובר בעסק שהוא סטודיו לפילאטיס ובין אם מדובר בספא לעיסויים וטיפולים אלטרנטיביים.
הלוגו הוא סוג של כרטיס ביקור שתמיד קיים והוא משרת את העסק שלנו לאורך כל חייו.
תפקיד הלוגו הוא לייחד ולבדל את העסק מהמתחרים שלו.
בעבר, לוגו היה סוג של מותרות משום שהיה רק עסק אחד מכל תחום.
אבל בעולם שלנו, עולם של רשתות חברתיות, חנויות אינטרנט ומנועי חיפוש הלוגו מסמל אותנו, הוא מייצג אותנו והוא עוזר ללקוח להבין שזה אנחנו ולא מישהו אחר.
עיצוב לוגו לעסק גם מלווה אותנו בשאר התהליכים השיווקיים של העסק שלנו בין אם זה בכרטיס הביקור שלנו,
באתר האינטרנט, בקטלוגים, בניית אתר, בברושורים ועוד.
עיצוב לוגו בצורה מקצועית – מה זה אומר?
יכול מאוד להיות שאנחנו נחשפים ללוגו יפה ואסתטי. אולי אפילו מרשים.
העניין הוא שלא תמיד אנחנו מבינים מתוך הסמל מה העסק הזה מייצג, וכאן נכנסת החשיבות הגדולה של ידע מקצועי בנושא עיצוב לוגו.
חשוב שתהיה הלימה גם בסמל של הלוגו וגם בצבעים. זאת בכדי שבמבט אחד מהיר הלקוח ידע בדיוק על מה העסק שלנו מדבר ובאיזה תחום הוא עוסק. חשוב שכאשר מסתכלים על הלוגו, מבינים בדיוק באיזה קהל יעד מדובר.
הלוגו חייב לבוא בקו אחד עם הערכים שהעסק מייצג. זה בא לידי ביטוי בפונט שנבחר, בגודל של הפונט, בצבעים שאנחנו בוחרי.
בתמונה שאנחנו רוצים לצרף ליד הכיתוב. כל מעצב גרפי מומחה יאמר לכם שאלה יהפכו את הלוגו שלנו למושלם.
או יותר חשוב – למדויק.