מי אמר אתר תדמית ולא קיבל?

מהו אתר תדמית ואת מי הוא משמש?

כאשר אנו מתייחסים למילה תדמית, הדבר הראשון שעולה לנו לראש הוא דימוי. כלומר איך האדם שעומד מולנו תופס אותנו.
לכן אנו משקיעים בכל יום מחדש במראה שלנו, בפיתוח היכולות שלנו, ברכישת ידע מקצועי נוסף, בחיזוק החולשות ושימור החוזקות שלנו. בדומה לתדמית של בן אדם, אתר תדמית הוא בעצם הדרך שבה אנו משווקים או מציגים את העסק שלנו בדיוק כפי שהיינו רוצים.

 

אם בין השאר מה שמייצג את התדמית של אדם זה הלבוש, התסרוקת, האיפור, הנעליים, תכונות האופי והרמה השכלית שלו.
הרגישות שלו והיכולת לתקשר עם אחרים. באתר תדמית הייצוג בא לידי ביטוי בבחירת הצבעים של האתר, עיצוב לוגו לעסק שיעמוד מאחורי המותג, השירותים והמוצרים שאנו מספקים ללקוחות שלנו.

 

לכן, עבור בניית אתר תדמית יש חשיבות אדירה אשר תשפיעה הן על רמת החשיפה שאנחנו מייצרים והן על אחוז המכירות שלנו בטווח הקצר והארוך במסגרת הפעילות העסקית שלנו.

מה חשוב להציג באתר תדמית טוב?

האמת היא שהמענה לשאלה זו מאוד תלוי בסוג השירותים ובאופי של העסק שלכם.
אבל הנה כמה דברים שחשוב לשים עליהם דגש בכל אתר.

  1. עיצוב – הצבעים, הפונטים, הרקעים, הטקסטים חשובים מאוד באתר תדמית וקובעים למעשה את כל האסטרטגיה השיווקית שעליה אנחנו מבססים את העסק שלנו.
  2. מידע דרך אתר תדמית אנו מעבירים את כל המידע הרלוונטי ללקוחות שלנו או לאנשים שמביעים בנו עניין.
    לכן הקטגוריות בתוך האתר חייבות להיות מדוייקות ורלוונטיות.
  3. יצירת קשר – כדי שיוכלו ליצור אתכם קשר, חשוב לשים דגש על דף ליצירת קשר.
    קישור לרשתות חברתיות, מייל, טלפון ושאר דרכים ליצירת קשר.
  4. בלוג – כתבות בלוגיות תורמות לאתר הן מבחינת הקידום והן ברמה המקצועית.
    לכן בכל אתר תדמית שווה גם להשקיע בבלוג אקטיבי ואיכותי.
הנקראים ביותר
שיווק דיגיטלי לסטארטאפ

בכל שנה נסגרים עשרות, לפעמים מאות סטארטאפים, רק כאן בישראל. למעשה, רק חברה אחת מתוך כמה מאות חברות, באמת מצליחה, עומדת בכל

פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?