איך הכי נכון לעשות קידום הייטק בגוגל?

בין אם אתם חברת הייטק המעוניינת לשווק את עצמכם ברשת האינטרנט כדי ליצור חשיפה ולהגיע ליותר לקוחות, סטארט אפ בתחילת דרכו החולם על גיוס הון ראשוני או ארגון המעוניין לגייס עובדים חדשים בארץ ואולי אפילו בחו“ל קידום הייטק בגוגל הוא ללא ספק הפלטפורמה שמתאימה לכם. היום ניתן לשווק את תחום ההייטק שהוא חלק בלתי נפרד מפרסום ושיווק בגוגל. יש כמה דרכים באמצעותן ניתן לבצע שיווק זה.

 

  1. קידום אורגני SEO – לפני שמתחילים לקדם שירות, מוצר או שיווק סטארטאפים בתהליך קידום אורגני, חשוב לבצע מחקר מילות מפתח וחקר מתחרים כדי שתדעו אילו ביטויים אתם רוצים לקדם. בשלב הבא אתם צריכים להחליט אם אתם רוצים לקדם אתר אינטרנט (במידה ואין לכם אחד קיים) או עמוד נחיתה, אולי בכלל אתם רוצים לקדם אורגנית את העמוד העסקי שלכם באינסטגרם או בפייסוק. בהתאם לפלטפורמה שדרכה אתם רוצים לשווק את עצמכם, עליכם לבצע פעולות התואמות אסטרטגיית קידום אורגני כמו בניית מערך תוכן איכותי המבוסס על אותן מילות מפתח, אסטרטגיית קישורים דרך אתרים סמכותיים, ביצוע פעולות אופטימיזציה לאתר שלכם ועוד.
  2. קידום ממומן PPC – בעוד שיטת הקידום הראשונה מבוססת על מטרת העל שהיא להופעה בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל, כאן אנחנו דווקא מכוונים לקמפיין ממומן בגוגל. כלומר, על בסיס מחקר מילות מפתח, קצת אחר, אנחנו רוצים לבחור את תוצאות החיפוש הרלוונטיות לתחום שבו אנחנו עוסקים (נישה בתחום עולם ההייטק) ורק כאשר גולש ילחץ על המודעה שלנו, אנו נשלם על הלחיצה כסף לגוגל.

 

כמובן שיש דרכים נוספות לבצע קידום הייטק בגוגל ומחוצה לו וכן לעשות מיתוג לעסקים, כמו למשל שיווק ברשתות החברתיות, פרסום באמצעות ניוזלטרים לרשימת תפוצה במייל, פרסום בשטחי פרסום באתרים מובילים ועוד…

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
הנקראים ביותר
פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?