מהו קידום ממומן בגוגל?

קידום ממומן בגוגל

פרסום בגוגל, ובפרט קידום ממומן בגוגל, נחשב לאחד מאפיקי השיווק הדיגיטליים הפופולאריים והיעילים ביותר.
רובם המוחלט של החיפושים הן בארץ והן בעולם, נעשים דרך מנוע החיפוש גוגל, אך עדיין לא כולם מצליחים.

 

קידום ממומן בגוגל – טיפים מובילים

אז אם כבר בחרתם לקדם את העסק שלכם במנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם ואתם רוצים להגדיל את החשיפה של העסק שלכם וכך גם להגדיל את מעגל הלקוחות הקיים והפוטנציאלי שלכם, הדבר הראשון שאתם צריכים להבין הוא מה התפקיד של מנהל הפרסום שלכם בגוגל.

 

התפקיד שלו הוא קודם כל לגרום למצב שתקבלו כמה שיותר הקלקות טובות על מילות החיפוש הרלוונטיות לעסק שלכם במחיר הכי נמוך שאפשר פר הקלקה.

 

מה זה אומר "הקלקות טובות"?

  1. הקלקות שמובילות למכירה דרך אתר המכירות שלכם
  2. הקלקות שמובילות לכך שהגולש ימלא את הפרטים שלו, כלומר לידים

 

במילים אחרות, כל קמפיין המשרת קידום ממומן תפקידו בראש ובראשונה לשפר את כמות ואחוז הקליקים האיכותיים מבלי לעלות את המחיר.

קידום אתר

 

אז מה אפשר לעשות?

הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות כדי להשיג את המטרה הזו היא להגדיר מעקב המרות. המעקב הזה מאפשר לנו בפועל לדעת כמה הקלקות היו באמת טובות ואיכותיות במסגרת קידום ממומן בגוגל.
כאלה שהובילו לפניות טלפוניות, פניות במייל או למכירות.
בלי מעקב כזה אי אפשר למצות את פוטנציאל הקמפיין.

 

אחת הטעויות הנפוצות היא שאנשים משקיעים בהבאת גולשים לדף המרה שלא עובד ואז חושבים שיש בכלל בעיה בפרסום.
מה שצריך לעשות הוא להגדיר את דף הנחיתה וכך תשתפרו את יחסי ההמרה.

 

בנוסף, מה שישדרג את הקמפיין שלכם עליכם להבין כמה אתם מוכנים לשלם על המרה וכדאי לבדוק את המספרים מה שירים את הקמפיין שלכם ויעזור לכם להצלחתו וכמובן שקשה לוותר על קידום אורגני בגוגל, שיעשה באופן שוטף לאתר האינטרנט של העסק.

 

הנקראים ביותר
שיווק דיגיטלי לסטארטאפ

בכל שנה נסגרים עשרות, לפעמים מאות סטארטאפים, רק כאן בישראל. למעשה, רק חברה אחת מתוך כמה מאות חברות, באמת מצליחה, עומדת בכל

פרסום כתבה באתר
מעוניין לפרסם כתבה
עם קישור לאתר שלך?