לפני הכול – קידום אורגני בגוגל

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

קידום אורגני בגוגל

אם גם אתם הבנתם כי קידום אורגני בגוגל היא הדרך הטובה, היעילה והמקצועית ביותר לקדם את האתר או החנות האינטרנטית שלכם בימים אלו, הגעתם למקום הנכון.
קידום אורגני בגוגל הוכיח את עצמו אינספור פעמים הן ברחבי העולם והן בארץ במגוון רחב מאוד של תחומים.
היופי שבתהליך הקידום הוא שניתן להפנות אותו באופן ספציפי לקהלי היעד המתעניינים בעסק שלנו, במוצרים או בשירותים שהוא מציע.

 

קידום אורגני – שלבים לביצוע התהליך

בשלב הראשון, עלינו להבין מהן מילות חיפוש הרלוונטיות לחיפושים של הגולשים הפוטנציאליים שלנו.
מילות המפתח הן אותן מילים או ביטויים שהגולשים מקישים כאשר הם מביעים עניין או רוצים לקבל אינפורמציה על התחום שבו העסק שלנו פועל.

 

ככל שנהיה יותר ממוקדם, נוכל לבצע קידום אתר וורדפרס שלנו, או אתר המבוסס על מערכת ניהול אחרת, בצורה אורגנית ואפקטיבית. לצורך הדוגמא, אם האתר שלנו מוכר מתנות ליולדת הטריה, מילים או ביטויים רלונטיים יהיו: מתנות ליולדת, מתנה מקורית לאם הטריה, מארזי לידה וכדומה.

קידום אורגני בגוגל

מכיון ולכל תחום בעולם יש מתחרים, חשוב לשים לב באיזו דרך המתחרים שלנו מקדמים את עצמם.
כלומר, לראות אולי יש מילות מפתח שפספסנו בתהליך. דרך זה נוכל לבנות תכנית קידום ואסטרטגיה שיווקית נכונה לאתר שלנו.
חשוב מאוד לשים דגש על משאבים נכונים.
כלומר, לקדם את האתר שלנו בהתאם למילות חיפוש רלוונטיות ולהשקיע פחות במילות חיפוש עם תחרות גבוהה מאוד.

יחד עם זאת, קידום אורגני בגוגל מורכב גם משינויים שאנחנו מבצעים בתוך האתר וגם משינויים שאנו משקיעים מחוץ לאתר, כלומר ברשת האינטרנט.
עיקר העבודה כנראה תתמקד בכתיבת מאמרים ותוכן, כי כל מי שעוסק בתחום כבר מבין כי תוכן הוא המלך.

 

לפעמים גם צריך לבצע שינויים בקוד, לשנות את העיצוב ואת הגרפיקה בתוך האתר.
לבדוק את הקישורים המובילים לאתר שלנו ולארגן בצורה שונה את המבנה ההירכי של האתר.

 

שילוב של כל הפעולות הללו יסייע לנו לבנות תכנית קידום טובה ולקדם את האתר שלנו שלב אחר שלב.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הנקראים ביותר

מקדם אתרים – תחומי אחריות

מה תפקידו של מקדם אתרים? אז בניתם אתר והפכתם להיות חלק בלתי נפרד מהזירה העסקית הדיגיטלית. כעת אתם מתלבטים האם לבחור מקדם

פרסום כתבה באתר

מומחה שיווק דיגיטלי?
דברו איתנו